زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

عهد

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم به کام و آرزوی دل چو دارم خلوتی حاصل مرا در خانه سروی هست کاندر سایه قدش گرم صد لشکر از خوبان به قصد دل کمین سازند سزد کز خاتم لعلش زنم لاف سلیمانی الا ای پیر فرزانه مکن عیبم ز میخانه خدا را ای رقیب امشب زمانی دیده بر هم نه چو در گلزار اقبالش خرامانم بحمدالله به رندی شهره شد حافظ میان همدمان لیکن                  
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم چه فکر از خبث بدگویان میان انجمن دارم فراغ از سرو بستانی و شمشاد چمن دارم بحمد الله و المنه بتی لشکرشکن دارم چو اسم اعظمم باشد چه باک از اهرمن دارم که من در ترک پیمانه دلی پیمان شکن دارم که من با لعل خاموشش نهانی صد سخن دارم نه میل لاله و نسرین نه برگ نسترن دارم چه غم دارم که در عالم قوام الدین حسن دارم
نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://ashkesorkh.blogsky.com

سلام نکات خیلی قشنگی رو اشاره کردید

تی تی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

بینهایت قشنگ بود
آفرین
عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد