زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

 

هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
 

نبود برسرآتش میسرم که نجوشم

...

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم

شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم
...
حکایتی ز دهانت به گوش جان آمد
 

دگر نصیحت مردم حکایت است به گوشم
...
مگر تو روی بپوشی و فتنه باز نشانی
 

که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم
...
من رمیده دل آن به که در سماع نیایم
 

که گر ز پای در آیم بدر برند به دوشم
...
ما به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم
 

که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم
...
مرا مگوی که سعدی طریق عشق رها کن
 

سخن چه فایده گفتن که پند میننیوشم

...
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
 

که گر مراد نیابم بقدر وسع بکوشم

 

 

 کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد. 

ناپلئون بناپارت  

 

  

از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند تنها آنهایی که با خود چتر  

 

به  همراه  می برند به کار خود ایمان دارند 

 آنتوان چیکف 

   

هیچ کس نمی تواند ما را بهتر از خودمان فریب دهد

 (گوته)   

 

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند پرهایش سفید میماند،  

 

ولی قلبش سیاه میشود 

. «مارک تواین»

 


 کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد 

ناپلئون بناپارت  

 

اگر مردها می توانستند حامله شوند آن وقت سقط جنین ایین مقدسی می شد !
"فلورانس کندی "  

 

شما همیشه می توانید برای سالگرد ازدواج ، شوهرتان را غافلگیر کنید . فقط کافی است یادش بیاورید که آن روز سالگرد ازدواج شماست !!!
" ال شلاک "