زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

 

هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
 

نبود برسرآتش میسرم که نجوشم

...

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم

شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم
...
حکایتی ز دهانت به گوش جان آمد
 

دگر نصیحت مردم حکایت است به گوشم
...
مگر تو روی بپوشی و فتنه باز نشانی
 

که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم
...
من رمیده دل آن به که در سماع نیایم
 

که گر ز پای در آیم بدر برند به دوشم
...
ما به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم
 

که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم
...
مرا مگوی که سعدی طریق عشق رها کن
 

سخن چه فایده گفتن که پند میننیوشم

...
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
 

که گر مراد نیابم بقدر وسع بکوشم

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ

قشنگ نوشته بودی فقط چشام دراومد تا خوندمش یکی درشتش کنین خوب میشه

farhad چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.farhadnoori.blogsky.com/

سلام ممنون که به بلاگ من سر زدید
اگر دوست داشتید میتونید نظرتون رو هم بدید هو از طریق بلاگ و هم mail

amir چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.azh.blogsky.com

سلام میشه مرا لینک کنی ممنون
اگه این کار را کردی بگو تا من هم تو را لینک کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ضمنا واقعا قشنگ بود

امیر جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.azh.blogsky.com

از اینکه مرا لینک کردی ممنونم ولی مرا با نام علم تجارت عکس .. لینک کن من تو را با چه نامی لینک کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

تی تی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام
مثل همیشه عالی و بی نظیر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد