زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

زندگی صحنه عشق است و امید کسی از یاس به جایی نرسید.

سلام من این وب رو برای جمع آوری جملات کوتاه وزیبا ساختم امید وارم استفاده کنید و اگر می‌تونید در تکمیلش بهم کمک کنید

روزی مرگ از زندگی پرسید  چه چیز باعث میشود که تو اینقدر شیرین و من اینقدر تلخ جلوه کنم زندگی جواب داد درغقهایی که در من هست وحقیقتهایی که در تو هست

وقتی با انگشت کسی را نشان می کنیم ، به یاد داشته باشیم که سه انگشت دیگر بطرف خودمان برگشته اند.

 

بهترین و بزرگ‌ترین بال رویاست به شرطی که بدانی تا مسافتی معین و تا زمانی معین می‌توان با آن پرواز کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد